"Проект"
керівник - "учитель-методист" Лісогор Л.І.

Мета : залучення вчителів до проектно-технологічної діяльності, ознайомлення їх з алгоритмом здійснення проекту, технологічними компонентами процесу.

Завдання : формувати проектну культуру учителя, виховувати комунікативність та позитивне ставлення до освітніх інновацій, розвивати наукове мислення, креативність, ініціативність, здатність до організаторської діяльності. вчити встановлювати зворотній зв’язок між теорією та практикою в процесі навчання, виховання і розвитку особистості учня.

/Files/images/IMG_3030.JPG

Звіт творчої групи "Проект"
про використання проектної методики
в навчально-виховному процесі Деснянської гімназії.

Кажуть що творчості, як і будь-якій діяльності, можна навчитись. На протязі багатьох років в нашій гімназії працює творча група «Проект»

Мета: залучення вчителів до проектно-технологічній діяльності, ознайомлення з алгоритмом здійснення проекту, визначення сильних та слабких сторін проектної методики.

Завдання : формувати проектну культуру вчителя , розвивати наукове мислення, креативність, ініціативність: вчити встановлювати міцний зворотній зв’язок між теорією та практикою в процесі навчання.

Вивчивши теоретичні засади проектної методики почали створювати навчальні проекти, соціальні проекти, проект програми позакласної роботи з обдарованими дітьми та індивідуальні програми розвитку обдарованої дитини. Наші вчителі приймали участь у міжнародних та Всеукраїнських проектах.

Засідання творчої групи проходять раз на два місяці. З тематики засідань ви бачите, що на початку року це, як правило, обмін методичними новинками, пошук нового, інноваційного, а під кінець року – це вже практична діяльність з відкритими уроками – презентаціями.

Другий рік триває проектна діяльність з реалізації проблеми гімназії «Підвищення якості навчання та фахового розвитку вчителя через самооцінювання при застосуванні новітніх технологій».

Творча група об’єднала креативних вчителів, які не бояться інновацій. Інноваційна діяльність – це гарно організована, раціональна і систематична робота.

Перспективи роботи творчої групи:

1.Реалізація науково – методичної проблеми гімназії «Підвищення якості навчання та фахового розвитку вчителя через самооцінювання при застосуванні новітніх технологій».

2. Опрацювання проекту «Індивідуальна програма розвитку обдарованої дитини»

3. Активізація роботи Всеукраїнського проекту «Прикладна інформатика»

4. Залучення вчителів до участі в соціальних та навчальних Всеукраїнських та міжнародних проектах.

В 2016-17 навчальному році творча група розпочала роботу над проектом "Міжпредметна модель громадянської освіти в старшій школі"

"Пошук"
керівник - "учитель - методист" Федорова Г.І.

Проблема : підвищення рівня професійної компетентності вчителя через використання елесментів самооцінювання.

Завдання :

  1. Сприяти спровадженю сучасних освітніх технологій в навчально - виховний процес.
  2. Працювати над підвищенням уваги вчителя до особистісного підходу у навчально - виховному процесі, формуванням самооцінки дітей.
  3. Створювати серед педагогічного колективу ситуацію успіху.

/Files/images/1348574093191.jpg


/Files/images/1348574391213.jpg

Вкладення
Кiлькiсть переглядiв: 258

Фотогалерея

/Files/images/981244_html_38ae7939.jpg

Дата останньої зміни 29 Жовтня 2018

Цей сайт безкоштовний!